Header afbeelding
Bergènkenstraat 11A 6171 NR Stein Tel:046 - 433 13 27 Spoed Toets 1

Klachten

Niet tevreden?
Praat erover met ons.

Wij vinden het als team belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent, of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit uiteraard graag. Laat ons vooral weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen uw verbeterpunt, probleem, of klacht op te lossen. Vul hiervoor het Formulier – Klacht melden in en wij nodige u vervolgens graag uit voor een gesprek.

Vindt u dit lastig, of komt u er met ons niet uit?
Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van SKGE. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk, onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken.

Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris?
Vul dan het klachtenformulier in op de website van SKGE. U kunt uiteraard ook eerst bellen naar 088 – 022 91 90. Wij verzoeken u dan vriendelijk om bij het contact met SKGE aan te geven over welke zorgverlener uw klacht gaat.

Stuurt u liever uw klacht per post aan SKGE?
Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden.

U kunt uw klacht sturen naar:
SKGE
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven

Huisartsenpraktijk van Steyn verzoekt u vriendelijk om met onze assistentes contact op te nemen wanneer u een klacht over een waarnemend huisarts uit uw praktijk wil oppakken met SKGE. De assistente zal dan voor u onderzoeken of hij / zij ook aangesloten is bij de SKGE, zodat uw klacht ook correct kan worden afgehandeld.

En wat nou als ik er met een klachtenfunctionaris van SKGE ook niet uit kom?
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht aanvragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.